AHA-BUCH

Low-Income Consumers as a Source of Innovation
-14 %
Der Artikel wird am Ende des Bestellprozesses zum Download zur Verfügung gestellt.

Low-Income Consumers as a Source of Innovation

Insights from Idea Competitions in Brazilian Low-Income Communities
 eBook
Sofort lieferbar | Lieferzeit:3-5 Tage I

Unser bisheriger Preis:ORGPRICE: 78,95 €

Jetzt 67,82 €*

ISBN-13:
9783658089306
Einband:
eBook
Seiten:
364
Autor:
Aline Krämer
eBook Typ:
PDF
eBook Format:
PDF
Kopierschutz:
1 - PDF Watermark
Sprache:
Englisch
Beschreibung:

Open innovation.- Consumer integration into innovation.- Bas of the pyramid (BoP).- Inclusive Business.- Low-income markets in developing and emerging countries.
The dissertation shows why innovations are vital to succeed in the low-income market segment, i.e. the four billion people living on less than 8 USD per day. In particular, it explores the role low-income consumers can play in corporate innovation processes. The study tests and expands theoretical findings on user innovations and lead users in the Brazilian low-income context. The findings also aim to enhance the capacity of companies to develop new solutions for the so far untapped low-income market by leveraging the knowledge of their target group.

Kunden Rezensionen

Zu diesem Artikel ist noch keine Rezension vorhanden.
Helfen sie anderen Besuchern und verfassen Sie selbst eine Rezension.