AHA-BUCH

Open Tourism
-6 %
Der Artikel wird am Ende des Bestellprozesses zum Download zur Verfügung gestellt.

Open Tourism

Open Innovation, Crowdsourcing and Co-Creation Challenging the Tourism Industry
 eBook
Sofort lieferbar | Lieferzeit:3-5 Tage I

Unser bisheriger Preis:ORGPRICE: 151,95 €

Jetzt 142,79 €*

ISBN-13:
9783642540899
Einband:
eBook
Seiten:
476
Autor:
Roman Egger
eBook Typ:
PDF
eBook Format:
PDF
Kopierschutz:
1 - PDF Watermark
Sprache:
Englisch
Beschreibung:

Part A: Theoretical Fundamentals and Concepts.- Part B: Case Studies - Information Level.- Part C: Case Studies - Creation Level.- Part D: Case Studies - Provision Level.- Part E: Further Open Tourism Examples and Cases.
This book examines the concepts of open innovation, crowdsourcing and co-creation from a holistic point of view and analyzes them considering their suitability to the tourism industry. Methods, theories and models are discussed and examined regarding their practical applicability in tourism. The book illustrates the theoretical mechanisms and principles of Open Innovation, Crowdsourcing and Co-creation with case studies and best practices examples. In addition to the scientific target group, the book is a useful resource for managers of the entire tourism industry.

Kunden Rezensionen

Zu diesem Artikel ist noch keine Rezension vorhanden.
Helfen sie anderen Besuchern und verfassen Sie selbst eine Rezension.