Consumer Behaviour in the Airline Industry

 Booklet
Lieferzeit: Print on Demand - Lieferbar innerhalb von 3-5 Werktagen I

17,95 €*

Alle Preise inkl. MwSt. | zzgl. Versand
ISBN-13:
9783640914463
Veröffentl:
2011
Einband:
Booklet
Erscheinungsdatum:
02.12.2011
Seiten:
20
Autor:
Volker Schmid
Gewicht:
45 g
Format:
210x148x2 mm
Sprache:
Englisch
Beschreibung:
Seminar paper from the year 2005 in the subject Business economics - Offline Marketing and Online Marketing, grade: A, University of Teesside (Teesside Business School), course: Consumer Behaviour, language: English, abstract: To analyse the consumer behaviour presents an important criteria to be successful in the airline industry. This text gives answers to most relevant questions regarding consumer behaviour, using Air Lingus as an example. Finally, it includes a plan to implement a relationship marketing programme.

Kunden Rezensionen

Zu diesem Artikel ist noch keine Rezension vorhanden.
Helfen sie anderen Besuchern und verfassen Sie selbst eine Rezension.