Strategic Management in the Media
-25 %

Strategic Management in the Media

Theory to Practice
 Taschenbuch
Sofort lieferbar | Lieferzeit:3-5 Tage I

Unser bisheriger Preis:ORGPRICE: 48,95 €

Jetzt 36,68 €*

Alle Preise inkl. MwSt. | zzgl. Versand
ISBN-13:
9781473929500
Einband:
Taschenbuch
Erscheinungsdatum:
24.11.2016
Seiten:
256
Autor:
Lucy Kung
Gewicht:
457 g
Format:
241x169x17 mm
Sprache:
Englisch
Beschreibung:

A new edition of Lucy Kung's popular guide to change and decision-making in the media industries. Full of detailed contemporary case studies on BuzzFeed, The Guardian, Netflix, the New York Times, the BBC and more.
PART ONE: STRATEGIC CONTEXTSectors of the Media IndustryTrends in the Strategic EnvironmentConvergence and its CausesPART TWO: FROM CONTEXT TO CONCEPTSStrategy in the Media IndustriesManaging Technological ChangeCreativity and InnovationCognition, Culture and StrategyOrganisational StructureLeadershipConclusions
With the media industries facing unprecedented change and challenge from top to bottom, never has it been more vital to understand the elements of strategy and how they apply to media organizations.

Kunden Rezensionen

Zu diesem Artikel ist noch keine Rezension vorhanden.
Helfen sie anderen Besuchern und verfassen Sie selbst eine Rezension.