Innovations in Digital Research Methods
-15 %
download
Der Artikel wird am Ende des Bestellprozesses zum Download zur Verfügung gestellt.

Innovations in Digital Research Methods

 Ebook
Sofort lieferbar | Lieferzeit:3-5 Tage I

Unser bisheriger Preis:ORGPRICE: 50,95 €

Jetzt 43,49 €*

ISBN-13:
9781473926950
Einband:
Ebook
Seiten:
336
Autor:
Peter Halfpenny
Serie:
SAGE Publications Ltd
eBook Typ:
PDF
eBook Format:
EPUB
Kopierschutz:
2 - DRM Adobe
Sprache:
Englisch
Beschreibung:
Chapter 1: Introduction and Overview - Peter Halfpenny and Rob ProctorChapter 2: The Changing Social Data Landscape - Kingsley Purdam and Mark ElliotChapter 3: Exploiting New Sources of Data - Kingsley Purdam and Mark ElliotChapter 4: Survey Methods: Challenges and Opportunities - Joe MurphyChapter 5: Advances in Data Management for Social Survey - Paul S. LambertChapter 6: Modelling and Simulation - Mark Birkin and Nick MallesonChapter 7: Contemporary developments in statistical software for social scientists - Paul S. Lambert, William J. Browne and Danius T. MichaelidesChapter 8: Text Mining and Social Media: When Quantitative Meets Qualitative, and Software Meets People - Lawrence Ampofo, Simon Collister, Ben O'Loughlin and Andrew ChadwickChapter 9: Digital Records and the Digital Replay System - Andy Crabtree, Paul Tennent, Pat Brundell and Dawn KnightChapter 10: Social Network Analysis - Robert Ackland and Jonathan ZhuChapter 11: Visualising Spatial Data and Social Media - Michael Batty, Steven Gray, Andrew Hudson-Smith, Richard Milton, Oliver O'Brien and Flora RoumpaniChapter 12: Ethical Praxis in e-Research - R.J. Anderson and Marina JirotkaChapter 13: Sociology and the Digital Challenge - Mike Savage
This vibrant introduction to innovative digital research methods is essential reading for anyone conducting social research today.

Kunden Rezensionen

Zu diesem Artikel ist noch keine Rezension vorhanden.
Helfen sie anderen Besuchern und verfassen Sie selbst eine Rezension.