Integrated Brand Marketing and Measuring Returns

 Paperback
Lieferzeit: Print on Demand - Lieferbar innerhalb von 3-5 Werktagen I

50,82 €*

Alle Preise inkl. MwSt. | zzgl. Versand
ISBN-13:
9781349367054
Veröffentl:
2016
Einband:
Paperback
Erscheinungsdatum:
27.08.2016
Seiten:
200
Autor:
P. Kitchen
Gewicht:
259 g
Format:
216x140x12 mm
Sprache:
Englisch
Beschreibung:
A successful marketing manager needs to be able to use different media channels to reach specific audiences, and know through campaign research and evaluation, how the component parts of integrated brand marketing are working. This book explores this criteria.
Integrated Brand Marketing and Measuring Returns - an Introduction; P.J.Kitchen Brand Valuation and IMC; J.Seddon Marketing Communication Measurement in a Transformational Marketplace; D.E.Schultz Marketing Mix Modelling and Return on Investment; P.Cain The Secret of Successful Integrated Communication: Integrated Teams and ROI; K.Walsh Measuring Media Audiences and Using Media Research; M.Balnaves

Kunden Rezensionen

Zu diesem Artikel ist noch keine Rezension vorhanden.
Helfen sie anderen Besuchern und verfassen Sie selbst eine Rezension.