AHA-BUCH

Der Artikel wird am Ende des Bestellprozesses zum Download zur Verfügung gestellt.

Manipulating Images

World War II Mobilization of Women through Magazine Advertising
 Ebook
Sofort lieferbar | Lieferzeit:3-5 Tage I

43,49 €*

ISBN-13:
9780739169261
Einband:
Ebook
Seiten:
198
Autor:
Tawnya J. Adkins Covert
Serie:
Lexington Books Lexington Studies in Political Communication
eBook Typ:
Adobe Digital Editions
eBook Format:
EPUB
Kopierschutz:
2 - DRM Adobe
Sprache:
Englisch
Beschreibung:

Chapter 1: The Changing Relationship between Advertising and the United States GovernmentChapter 2:Portrayals of Women in American Mass MediaChapter 3:Government Policy, the War Advertising Council, and the Mobilization of WomenChapter 4:Constructing the War in Women's Magazine AdvertisingChapter 5: Constructing Wartime Womanhood in Women's Magazine AdvertisingChapter 6: Constructing Postwar America in Women's Magazine AdvertisingChapter 7: Recontextualizing "Rosie"

Kunden Rezensionen

Zu diesem Artikel ist noch keine Rezension vorhanden.
Helfen sie anderen Besuchern und verfassen Sie selbst eine Rezension.